• Vi har eventer i Stavanger, og er i gang med å ekspandere til Oslo og tar derfor gledelig i mot søknaden din om du kan delta på eventer her.

  • Som godkjent medlem, betaler man et engangsbeløp på 980,- (innmelding / screening og for å ligge i vårt “medlems-pool”). Prisen for selve Dating-Eventene ligger på mellom 590-690,- avhengig av ulike faktorer (lokale, antall plasser, osv.) og man betaler kun for de eventene man blir med på. Vi ønsker å legge oss på et nivå som hanker inn seriøse single, samtidig som vi er rimeligere enn en fuktig kveld på byen ;-).

  • En Dating-Event varer ca. 3 timer, alt etter hvor mange deltakere som er med, aktiviteter vi har planlagt, samt andre faktorer. Vi ønsker å holde eventene relativt korte, for å gjøre det enkelt å prioritere i en travel hverdag. I tillegg mener vi at man ikke trenger mange timer for å sjekke kjemien til folk, før man bestemmer seg for om det er noe man vil utforske videre. Sjekk ut “Prosessen” for mer detaljer.

  • Sani Coupling vil ikke dele noe av din private informasjon med andre medlemmer uten din godkjennelse. NB: I våre retningslinjer er det spesifisert at om det bli en gjensidig match mellom to medlemmer etter en event, vil informasjon som navn, e-post, alder og i noen tilfeller interesser kunne deles mellom de to respektive medlemmene. Privat informasjon behandles etter norsk GDPR lov.

  • Per i dag tilbyr vi eventer for personer mellom 25 - 45. Er du over eller under dette, er du velkommen til å sette deg på Ventelisten vår.

  • Ser vi at du er en potensiell match for vårt medlems-pool, kaller vi deg inn til en uformell og hyggelig prat via e-post. Du vil få en e-post i etterkant av møtet om du er godkjent. Vi ønsker å ha omtrent like mange menn og kvinner i medlems-poolen vår, kan det oppstå noe ventetid, og vi beklager om du ikke hører fra oss på en stund.

  • Vi skiller oss ut ved at vi tilbyr ekte møter mellom single. Vi er en arena hvor single kan møte hverandre på en avslappet, gøy og spennende måte. Dating skal ikke være kjedelig eller kleint, og vi har stor tro på at vi tilbyr noe helt unikt på dette området. Dette er en av grunnen til at vi tar i bruk en screening prosess, da vi ønsker at alle våre medlemmer skal ha evnen til å kunne by på seg selv slik at stemningen på eventene blir så hyggelig som mulig. I tillegg vil eventene våre bli holdt på kule uteplasser og barer, slik at medlemmene våre kan ha det så gøy som mulig i møte med andre single.

  • Det vil variere, men for å få en idé, sjekk ut “prosessen” for mer info.

  • Utover muligheten til å møte andre kjekke single mennesker, vil en enhet være inkludert ved ankomst. Vi står også for aktivitetene gjennom eventen, for å skape en positiv atmosfære og “hjelpe til” med å skape en stemning som gjør det lettere å by på seg selv. Vi står i tillegg for å fasilitere kontakt mellom medlemmer som fikk en gjensidig match på eventene slik at det blir lav terskel for å ta opp kontakten med den du hadde et godt øye til ;-)

  • Vi kommer til å prøve å rotere på lokasjonen slik at vi holder det spennende og interessant, samt treffer de ulike preferansene folk har i forhold til stemningen. Det er også en fin måte å utforske ulike barer / uteplasser på ;-) Ønsker du at v i hoster en Sani event hos dere, ikke nøl med å ta kontakt.

  • Etter at du har blitt medlem, vil du motta minst én event-invitasjon i måneden til en av våre eventer via e-post. Husk å sikre plassen din via påmeldingslinken.

  • Vi har ingen spesifikk kleskode på eventene våre, med mindre vi oppgir det i event-invitasjonen. Dette handler likevel om førsteinntrykk, så kle deg i noe som får deg til å føle deg selvsikker og fresh ;-) En god indikasjon kan være å kle seg slik du ville kledd deg for en date eller en kveld på byen med venner 😊

  • Vi gir medlemmer ca 15-20 minutter til å ankomme etter starttid for å ta seg en drink og slappe av. Etter det har eventen offisielt startet, og de som ankommer senere vil ikke kunne bli med i aktivitetene. Årsaken til det bunner i at vi jobber med en relativt kort tidsramme. (NB: sen ankomst er ikke grunnlag for tilbakebetaling av det man betalte for eventen ved påmelding).

  • Våre eventer er kun for godkjente medlemmer. Vi vil i fremtiden kanskje ha eventer hvor man kan ta med seg en +1.

  • Våre eventer holdes hovedsakelig på plasser som er åpne for alle, slik at vi får en så naturlig atmosfære som mulig. Vi velger dog å avholde eventer på dager hvor det ikke er så stor pågang, slik at vi har nok av plass (og lydnivå) som tillater oss å gjennomføre eventene på en så sømløs måte som mulig.

  • Sani Coupling tar ikke ansvaret for oppførselen utenfor eller på eventene vi holder. Allikevel setter vi våre medlemmer sin komfort og sikkerhet høyt. I tilfeller hvor vi mottar tilbakemeldinger om ufin oppførsel fra ett av våre medlemmer, vil vi sjekke opp i saken. I tilfeller hvor vi ser grunn til å si opp et medlemskap, vil vi gjøre det. Sjekk våre retningslinjer for mer informasjon om dette temaet.

FAQs